neděle 16. února 2014

Cizrnové karbanátky

Dneska jsem dělala prvně tyto karbanátky z cizrny. Příprava je lehká a myslím že se mi  povedly :) .
Podle mě se jen o trošku liší od těch z masa. Já si je úplně zamilovala a i ostatní mi je pochválili, a to už je co říct :D.



Budete potřebovat:
120 g cizrny (namočené přes noc)
2 najemno nastrouhané mrkve
1 najemno nakrájená cibule
2 vejce
1 nakrájený rohlík namočený v troše mléka
strouhanka

Podle chuti:
česnek , majoránka , sůl, nahrubo nastrouhaný sýr


Namočenou cizrnu slijete, přidáte novou vodu a začněte vařit dokud nezměkne.
Mezitím si připravte další ingredience.
Až bude cizrna hotová,slijte a přilijte studenou vodu.Nechte chvilku odležet aby vyplavaly šlupky, které vyhodíme. Opět slijte a rozmixujte. Přidejte k připraveným ingrediencím a dochuťte. Pak vytvořte karbanátky a obalte ve strouhance. Osmažte na pánvy nebo ve fritáku.

Doufám že Vám bude chutnat tak jako mě

Žádné komentáře:

Okomentovat