úterý 18. února 2014

Müsli tyčinky

Už dlouho jsem se odhodlávala je zkusit. Jenže vždy když jsem hledala nějaké recepty, byly zde ingredience které jsem doma neměla. Plus vzhledem k tomu že různé ořechy a sušené ovoce nejsou vždy nejlevnější. Dneska mě ale na tyčky přepadla chuť a chuť zkusit zase něco nového ;). Rozhodla jsem se proto že si je udělám metodou "co dům dal".




Vlastně nejlepší na müsli tyčkách je, že do nich můžete dát téměř cokoliv najdete :D.
Já do nich dala:

Základ müsli tyček 
jemné ovesné vločky
rozinky
trocha vody

Douchucení 
opražené slunečnicové semínka
na kostičky nakrájené jablíčko
pomerančové aroma
med
nadrcené čoko lupínky

Rozmixujete si rozinky (asi jedno balení).
Přidáte k vločkám, zamícháte.
Připravíte si co tam chcete dát a všechno smícháte.
Jestli je směs moc suchá můžete vmíchat trochu vody, podle oka přimícháváte různé ingredience aby struktura byla asi taková patlanina :D :


Rovnoměrně rozpatláme na pečící papír a lehce rozkrájíme.
Pečeme 10- 20 min.,  podle toho jak to chceme vypečené ;).



a máme hotovo ;)


Mě hrozně chutnaly a dobře zasytily :) . A vůbec nevadilo že v nich není nic spešl. Určitě je zkusím znova, není na nich nic těžkého ;).

Žádné komentáře:

Okomentovat